مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 22:172022-10-11سياسي

احیای قوانین مغفول مانده جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تاکید براینکه تبدیل وضعیت خانواده ایثارگر شاغل در شهرداری ها به ویژه شهرداری ساری در اولویت کاری مدیران قرار گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سعید کهنسال امشب با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مرکز مازندران با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا بنیاد شهید را می توانیم به نظام جبران زحمات بدانیم؟ اظهار کرد: نظام حمایتی باید سبقه فرهنگی داشته باشد.

سه چهارم فعالیت ما در بنیاد شهید اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه با سیستم فناورانه اجتماعی کارهای میدانی انجام می دهیم و پاسخگوی مطالبات جامعه ایثارگران هستیم، افزود: خدمت به جامعه ایثارگران باید فراتر از ساختار اداری باشد.

کهنسال به نمایندگی از جامعه ایثارگر از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست کرد؛ به دور از عادی انگاری نگاه تکریم و عزتمندی به خانواده شهدا و ایثارگر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام عزتمندی ما بخاطر ایثارگری های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است، یاداور شد: یک درصد اعتبار دستگاه های اجرایی باید برای فعالیت های فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای قوانین مغفول مانده جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی

احیای قوانین مغفول مانده جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی