مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 22:172022-10-11اقتصادي

مردم با زمین و خانه قولنامه ای خداحافظی خواهند کرد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اجرا طرح حدنگاری در اراضی ملی، کشاوری و منابع طبیعی گفت: تاکنون برای 132 میلیون هکتار از اراضی ملی معادل 98 درصد سند صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن بابایی عصر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر اظهار داشت: طرح تثبیت و حدنگاری زمین های کشاورزی آغاز شده است و بر اساس برنامه ریزی تلاش می شود تا پایان سال 30 درصد از زمین های کشاورزی دارای سند ثبتی می شوند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مساحت عرصه های ملی را 137 میلیون هکتار دانست و گفت: از مساحت 164  میلیون هکتار اراضی کشور ،137 میلیون هکتار آن عرصه های ملی است.

وی ادامه داد: تاکنون برای 132 میلیون هکتار از اراضی ملی معادل 98 درصد سند صادر شده است.

بابایی، صدور سند برای اراضی کشاورزی را تقاضا محور دانست و بیان کرد: کشاورزان برای سنددار کردن اراضی خود باید اسناد و مدارک لازم را ارائه کنند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای اجرا طرح حدنگار تخصیص یافته است تصریح کرد: در این زمینه اعتبارات لازم برای صدور سند پرداخت شده که با اقدامی جهشی این تکلیف قانونی باید تا سال 1398 به پایان می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با زمین و خانه قولنامه ای خداحافظی خواهند کرد

مردم با زمین و خانه قولنامه ای خداحافظی خواهند کرد