مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 20:222022-10-11اقتصادي

بهره برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آیین بهره برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی گفت: 41 روستای دیگر نیز با مشارکت پدر آبرسانی ایران از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آیین بهره برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی که با مشارکت خیّر آبرسان، حاج اکبر ابراهیمی برگزار شد، اظهار داشت: 41 روستای دیگر نیز با مشارکت پدر آبرسانی ایران در استان زنجان از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: برای بهره برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی بالغ بر 250 میلیارد ریال توسط شرکت آبفا هزینه شده و 51 کیلومتر لوله به همراه دو باب مخزن ذخیره نیز از سوی خیّر تامین شده است.

وی افزود: این طرح ها شامل اجرای طرح تامین آب، خط انتقال، شبکه توزیع و احداث مخزن ذخیره آب می شود که با بهره برداری از آن 30 هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

جزء قاسمی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها، 2 باب مخزن با حجم ذخیره سازی 40 هزار لیتر در روستاهای ونونان و ملّا پیری وارد مدار بهره برداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان

بهره برداری از 39 طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان