مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-11پزشكي

آمادگی ایران برای انتقال تجارب حوزه سلامت به کشور های منطقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی در بدو ورود به قاهره، از گسترش همکاری های سلامت در این اجلاس خبر داد و گفت: این اجلاس فرصت مناسبی برای تقویت دیپلماسی سلامت، - دکتر عین اللهی به منظور تقویت دیپلماسی سلامت و همکاری های بهداشتی و درمانی منطقه ای در اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در مصر، حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی در بدو ورود به قاهره، از گسترش همکاری های سلامت در این اجلاس خبر داد و گفت: این اجلاس فرصت مناسبی برای تقویت دیپلماسی سلامت، تصمیم سازی و تنظیم سیاست های سلامت بین 22 کشور عضو منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت است.

وی با اشاره به برگزاری این اجلاس تا 22 مهر در قاهره، یادآور شد: در این اجلاس حدود 30 موضوع مشترک مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که در این مسیر، کارشناسان وزارت بهداشت حضور و مشارکت فعال دارند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: عمده مباحث این اجلاس به کنترل بیماری های واگیر دار و غیرواگیر اختصاص دارد؛ چراکه بیماری های واگیردار هنوز در برخی کشور های همسایه ما، مشکل و معضل اصلی است.

دکتر عین اللهی از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجارب موفق در زمینه مبارزه با بیماری ها و پیشرفت های بهداشتی و درمانی به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای انتقال تجارب حوزه سلامت به کشور های منطقه

آمادگی ایران برای انتقال تجارب حوزه سلامت به کشور های منطقه