مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-11اجتماعي

فرهنگ سازی عمومی با همراهی مردم و رسانه ها در ایمنی جاده ها موثر است


استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی عمومی با همراهی مردم و رسانه ها به ویژه صداوسیما در ایمنی جاده ها و سفر موثر است، گفت: دهیاران به عنوان سفیران ایمنی در کاهش تصادفات و تسهیل عبور و مرور پیشگام باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در همایش تجلیل از راهوران محله و سفیران ایمنی گیلان بعنوان طلایه داران فرهنگ ترافیک و قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای پلیس راهور، راهداران، امدادگران و متولیان حوزه ایمنی برای ایجاد نظم و آرامش و رفاه مردم اظهار کرد: فرهنگ سازی عمومی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارائه آموزش های لازم، پیشگیری از خطرات احتمالی در جاده ها و مسیرهای روستایی یک ضرورت و دارای اولویت است.

  وی با اشاره به اینکه 229 دهیار روستای بالای یک هزار و 500 نفر جمعیت راهور محله هستند، گفت: با اولویت روستاهای پرتردد و حادثه خیز استان، همیاری و همراهی بیشتر دهیاران در قالب راهوران محله نقش موثری در کاهش تصادفات و تسهیل عبور و مرور دارد و باید این طرح تقویت شود.

  استاندار گیلان با اشاره به آمار تصادفات عابرین پیاده و موتورسواران در گیلان افزود: با توجه به اینکه 57 درصد از جانباختگان ناشی از تصادفات در استان را عابرین و موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند، آموزش های لازم با همکاری رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی عمومی با همراهی مردم و رسانه ها در ایمنی جاده ها موثر است

فرهنگ سازی عمومی با همراهی مردم و رسانه ها در ایمنی جاده ها موثر است