مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:572022-10-11سياسي

امیرآبادی: فصل شیدایی یک اتفاق ماندگار فرهنگی برای قم است + فیلم


نماینده مردم قم در خصوص نمایش«فصل شیدایی» گفت: نمایش«فصل شیدایی» به عنوان یک اتفاق ماندگار فرهنگی در سال 1401 برای استان قم در تاریخ ثبت خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نمایش فصل شیدایی در هشتمین شب اجرا در قم شب گذشته مورد استقبال بیش از 7 هزار تماشاگر قرار گرفت، این نمایش در این مدت تمام آمار و ارقام و رکورد شب های گذشته را جا به جا کرده است.

نمایش فصل شیدایی به همت سازمان رسانه ای هنری اوج در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم تا 26 مهرماه برگزار می شود.

فصل شیدایی روایت اتفاقات تاریخی و قرآنی از خلقت حضرت آدم، واقعه های مهم تاریخی جهان اسلام و شیعه، تاریخ معاصر و تصویرسازی ظهور حضرت مهدی(عج) است که 150 هنرور هر شب در آن ایفای نقش می کنند.

این نمایش به تهیه کنندگی علی رضا کوه فر، کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری و به دعوت از سپاه علی بن ابی طالب (ع) از 12 تا 26 مهر در اردوگاه خوبی بین مردم قم پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سطح شهر نیز تبلیغات زیادی از این نمایش نشده ولی باز می بینیم که تعداد تماشاگران هر شب صعودی بوده و مردم نیز ارتباط خوبی با این اثر فاخر برقرار کرده اند، با قاطعیت می توان گفت نمایش فصل شیدایی به عنوان یک اتفاق ماندگار فرهنگی در سال 1401 برای استان قم در تاریخ ثبت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: فصل شیدایی یک اتفاق ماندگار فرهنگی برای قم است + فیلم

امیرآبادی: فصل شیدایی یک اتفاق ماندگار فرهنگی برای قم است + فیلم