مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-11سياسي

«بن سلمان» چگونه دستور قتل خبرنگار واشنگتن پُست را صادر کرد؟


فوگل برای ساخت «مخالف» با خدیجه چنگیز نامزد خاشقچی، فرد رایان ناشر واشنگتن پست و چند عضو از نیروی پلیس ترکیه مصاحبه و یک متن 37 صفحه ای از آنچه در اتاقی که خاشقچی در سال 2018 در آن مثله شد، - بن سلمان چگونه دستور قتل خبرنگار واشنگتن پُست را صادر کرد؟ فوگل برای ساخت مخالف با خدیجه چنگیز نامزد خاشقچی، فرد رایان ناشر واشنگتن پست و چند عضو از نیروی پلیس ترکیه مصاحبه و یک متن 37 صفحه ای از آنچه در اتاقی که خاشقچی در سال 2018 در آن مثله شد، تهیه کرد.

مستند مخالف (The Dissident) روایت مستندساز امریکایی از ماجرای قتل جمال خاشقچی خبرنگار واشنگتن پست به دستور محمد بن سلمان ، جمعه، 22 مهر ساعت 15 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مخالف محصول کشور آمریکا در سال 2021 ساخته شده است.

برایان فوگل کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار این مستند تحقیقی را ساخت تا تلاش های دولت سعودی در سرکوب آزادی بیان را به تصویر بکشد.

خاشقچی روزنامه نگار 59 ساله و منتقد هیات حاکمه سعودی، دوم اکتبر 2018 (10 مهر 98) یک هفته پس از آنکه از مقام های سعودی به خاطر سکوت در برابر اهانت های رییس جمهوری آمریکا انتقاد کرده بود، در کنسولگری سعودی در استانبول به قتل رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بن سلمان» چگونه دستور قتل خبرنگار واشنگتن پُست را صادر کرد؟

«بن سلمان» چگونه دستور قتل خبرنگار واشنگتن پُست را صادر کرد؟