مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-11سياسي

رمزگشایی از شایعه سازی ضدانقلاب درباره رهبر انقلاب


تلاش برای زیر سؤال بردن سلامتی رهبر انقلاب اسلامی، دو نکته را روشن می کند؛ نخست، نقش آفرینی شخص ولایت فقیه در صیانت از انقلاب و دوم، محبوبیت و احترامی که نزد مردم دارند که اگر غیر از این بود، - خبرگزاری فارس ـ یادداشت؛ مهدی فضائلی: شایعه سازی و شایعه پراکنی درباره سلامتی رهبری انقلاب سابقه ای طولانی دارد، نخستین بار در دوران امام راحل این حربه بکارگیری شد و بخصوص دو رادیوی عراق و گزارش خبری تهیه کنیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت و آن شایعه هم خنثی شد.

فردی تجزیه طلب به نام محمد مجید اهوازی نیز از سال 2014 بارها تلاش کرده است به این شایعه دامن بزند.

در هفته های اخیر و هم زمان با اغتشاشات نیز این ترفند یک بار دیگر از سوی روزنامه ظاهراً معتبر نیویورک تایمز و مؤسسه امریکن اینترپرایز تکرار گردید و مورد بهره برداری شبکه های مثلاً حرفه ای بی بی سی و ایران اینترنشنال و.

قرار گرفت! البته نیویورک تایمز دو سال پیش هم با زیرپا گذاشتن اصول شناخته شده و حرفه ای در انتشار خبر، وارد این ماجرا شد و اعتبار خود را هزینه کرد.

حال این پرسش قابل طرح است که این موضوع چه کارکردهایی دارد که حتی چنین مجموعه های باسابقه و ظاهراً با اعتبار بالا حاضرند اینگونه به اعتبار خود چوب حراج بزنند؟ قبل از پاسخ به این پرسش، به نظر می رسد این حجم وسیع تمرکز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از شایعه سازی ضدانقلاب درباره رهبر انقلاب

رمزگشایی از شایعه سازی ضدانقلاب درباره رهبر انقلاب