مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-11اجتماعي

تجهیزات آموزشی به ارزش 83 میلیارد تومان امسال در مدارس گلستان توزیع شد


اموزش و پرورش استان گلستان با تلاش همه ادارات اموزش و پرورش سطح استان در هفت شاخص ارزیابی کشوری جزو پنج استان نخست کشور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری اظهار کرد: از اول خردادماه تا پایان شهریور ماه امسال تجهیزات و امکانات موردنیاز در حوزه مدارس به ارزش 83 میلیارد تومان در سطح مدارس استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گنبدکاووس جزو دومین شهرستان استان بوده بخش اعظمی از این تجهیزات به این شهرستان تعلق گرفته است.

مدیرکل اموزش و اموزش پرورش گلستان با اشاره به صرفه جویی 15 میلیارد تومانی از محل حذف برون سپاری خاطرنشان کرد: به واسطه توزیع همین تجهیزات و امکانات در سطح مدارس استان تعداد 118 کلاس درس از بخش برون سپاری حذفدو حدود 15 میلیارد تومان در این بخش صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه استان گلستان در هفت شاخص کشوری رتبه های برتر کسب نموده است ادامه داد: آموزش و پرورش استان گلستان با تلاش همکاران خوبم در سطح شهرستان ها و به ویژه گنبدکاووس در هفت ارزیابی شاخص کشوری جزو پنج استان نخست کشور شده و در برخی شاخص ها رتبه نخست و دوم را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آموزشی به ارزش 83 میلیارد تومان امسال در مدارس گلستان توزیع شد

تجهیزات آموزشی به ارزش 83 میلیارد تومان امسال در مدارس گلستان توزیع شد