مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-11اجتماعي

گیلان تا 10 درجه سرد می شود


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در گیلان خبر داد و گفت: در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان، هوای گیلان بین پنج تا 10 درجه سرد می شود.

- محمد دادرس، مدیر کل سازمان هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای استان، اظهار کرد: هوای استان در حال حاضر صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات گاهی با ورزش باد جنوبی همراه است.

وی از هوای استان را برای روز چهارشنبه ابری و با کاهش دما اعلام کرد و افزود: در بعضی از ساعات در برخی نقاط استان طی روز چهارشنبه بارش باران و گاها شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت جبهه هوای سرد و بارشی تا پایان هفته در استان مستقر است، گفت: هواشناسی استان از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی اطلاعیه هشداری سطح زرد صادر کرده است.

وی با بیان اینکه در پی فعالیت این سامانه خدای استان بین پنج تا 10 درجه کاهش پیدا می کند، افزود: این هشداری تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری برقرار بوده و نیازمند رعایت احتطیاتات و موارد ایمنی است.

مدیرکل هواشناسی گیلان آبگرفتگی منطقه ای و احتمال جاری شدن سیل موقتی، احتمال لغزش و رانش و احتمال خسارات به محصولات کشاورزی را از حمله مخاطرات قابل پیشبینی طی روزهای آینده دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان تا 10 درجه سرد می شود

گیلان تا 10 درجه سرد می شود