مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-11اجتماعي

ایمن سازی 4 نقطه پر حادثه در «ثلاث باباجانی»


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای 4 نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی اطلاح شده است.

- فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: حوزه استحفاظی شهرستان ثلاث باباجانی دارای 650 کیلومتر راه است که 300 کلیومتر از آن راه آسفالته اصلی، فرعی و روستایی و مابقی راه دسترسی خاکی است.

وی گفت: اصلاح نقطه پرحادثه محور ثلاث باباجانی به جوانرود با تعریض پل دالی دهانه 2 متری به طول 10 متر بصورت امانی از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شده است و در حال انجام  عملیات تعریض پل، افزایش شعاع دید، اصلاح قوس و تعریض شانه راه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: عملیات اصلاح نقطه پرحادثه در محور تازه آباد به چم زرشک با انجام خاکبرداری و افزایش شعاع دید از 50 متر به 400 متر با تعریض پل دالی 2 متری به طول 10 متر و شانه سازی به عرض 4 متر و بطول 200 متر در راستای کاهش تصادفات جاده ای و ایمن سازی این محور به صورت امانی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی به پایان رسید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 4 نقطه پر حادثه در «ثلاث باباجانی»

ایمن سازی 4 نقطه پر حادثه در «ثلاث باباجانی»