مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-11سياسي

زاکانی: بسیاری از مردم در مضیقه اقتصادی هستند / هرجا نوکری ملت را کردیم موفق شدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم ترحیم و یادبود شهید جانباز محمد سرتیپی که در مسجد کربلا در منطقه 3 برگزار شد، - شهردار تهران گفت: هر جا که نوکری مردم را پیشه کردیم موفق شدیم و آنجایی که برای خودمان و اطرافیان مان خواستیم شکست خوردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم ترحیم و یادبود شهید جانباز محمد سرتیپی که در مسجد کربلا در منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: این مجالس باید کمک کند که تنبه، بیداری و آگاهی ما افزایش پیدا کند و بیشتر با وظایف و تکالیف مان آشنا شویم.

وی افزود: خداوند در قرآن فرمود که همه انسان ها در دنیا مورد امتحان و ابتلا قرار می گیرند و این امتحان برای آن است که راستگو و دروغگو از هم مشخص شوند لذا این سنت الهی برای ما یادآور این است که ما نیز در کانون ابتلا و امتحان قرار داریم.

زاکانی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس از افرادی که می توانستند در دفاع مقدس شرکت کنند کمتر از 10 درصد لبیک گفتند و بیش از 90 درصد افراد در آن شرکت نکردند که حاج محمد سرتیپی از کسانی بود که در دفاع مقدس شرکت و کار های سختی را در آن عهده دار شد.

شهردار تهران با بیان اینکه باید این مجلس و شرایط پیرامونی آن را اسباب تنبه و بیداری خودمان قرار دهیم، اضافه کرد: حضرت عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: بسیاری از مردم در مضیقه اقتصادی هستند / هرجا نوکری ملت را کردیم موفق شدیم

زاکانی: بسیاری از مردم در مضیقه اقتصادی هستند / هرجا نوکری ملت را کردیم موفق شدیم