مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-11سياسي

بخشی از هزینه هایی که پرداخت می کنیم هزینه استقلال، آزادی و آقایی در جهان است


معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت عتف گفت: بخشی از هزینه هایی که پرداخت می کنیم هزینه استقلال، آزادی و آقایی در جهان است.

امروزه شاهدیم که به برکت انقلاب اسلامی پنج کشور بزرگ دنیا به خاطر حل یک مسئله با ما مذاکره می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علومT مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه های استان مرکزی با حضور علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت عتف در دانشگاه اراک برگزار شد و همچنین طی این مراسم خوابگاه شهید بابایی با زیربنای پنج هزار متر مربع و ظرفیت 400 نفر و خوابگاه شهید فخری زاده نیز با زیربنای چهار هزار متر مربع و با ظرفیت 418 نفر به بهره برداری رسید.

در این مراسم که روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان حضور داشتند، خطیبی اظهار داشت: یکی از اولویت های دولت سیزدهم بازگشایی دانشگاه ها است، زیرا بر اساس گزارش ها، آسیب هایی که بواسطه غیرحضوری بودن دانشگاه دانشجویان را تهدید می کند بیشتر از آسیب ویروس کرونا است.

وی افزود: دشمنان فکر کرده اند که می توانند دانشگاه ها را که این همه شهید در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند و نیز جمهوری اسلامی ایران را که به مقام زن اعتبار بخشیده، توسط چند شبکه رسانه ای تخریب کنند، که خیالی باطل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از هزینه هایی که پرداخت می کنیم هزینه استقلال، آزادی و آقایی در جهان است

بخشی از هزینه هایی که پرداخت می کنیم هزینه استقلال، آزادی و آقایی در جهان است