مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 09:172022-10-11ورزشي

رائفی پور؛ فردید یا نوستراداموس نواصول گرایان؟


نه روشن فکر است نه سلبریتی.

مثل حسن عباسی فحاشی هم نمی کند فقط به طرح ادعاهای آخرالزمانی می پردازد که گاه برای عامه جذاب است.

می خواهد یا از او می خواهند تلفیقی از فردید و نوستراداموس پیش گو باشد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: چنان که پیش بینی می شد رییس سازمان هواپیمایی کشوری به سخنان علی اکبر رائفی پور در برنامه تلویزیونی ثریا و این ادعا که به سه هواپیمای ایرانی تیراندازی یا شلیک شده واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرده است.

این که سازمان هواپیمایی به چنین مدعایی واکنش نشان دهد البته قابل پیش بینی بود اما وجه جالب قضیه این است که اگر یک رسانه یا هر شخص دیگر چنین سخنی می گفت تهدید به شکایت یا دست کم مطالبه سند یا متهم به تشویش اذهان عمومی یا تهدید به تعقیب حقوقی یا مطالبه عذرخواهی می شد حال آن که به گفتن این جمله بسنده شده که گزارش تأیید شده ای نداریم .

واکنشی محتاطانه و نرم به چنین ادعای سنگینی که در آن گوینده به پریشان گویی و طرح سخنان بی سند هم متهم نشده نشان می دهد رییس سازمان هواپیمایی کشوری می داند یا به او گفته شده همان قدر که صحبت درباره فوتبال در یک برنامه ورزش و مردم عجیب نیست طرح موضوعاتی از این دست هم در ثریا شگفت آور نیست و اصلا قرار است از این دست سخنان برای جلب مخاطب در آن طرح شود و وقتی به رائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رائفی پور؛ فردید یا نوستراداموس نواصول گرایان؟

رائفی پور؛ فردید یا نوستراداموس نواصول گرایان؟