مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-11سياسي

امضای طومار توسط زنجانی ها برای برخورد قاطع با اغتشاشگران +فیلم و عکس


شماری از مردم زنجان با امضای طوماری خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با مخلان امنیت و آسایش و اغتشاشگران روزهای اخیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بعد از اغتشاشات روی داده در سطح استان زنجان طوماری با محوریت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر تدوین و به امضای مردم زنجان رسید.

در این طومار، شماری از مردم زنجان با امضای خود خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با مخلان امنیت و آسایش و اغتشاشگران روزهای اخیر شدند.

در این طومار چند متری که به امضای هزاران نفر از مردم رسیده است، از تشکیلات قضایی و انتظامی درخواست شده است که در رابطه با موضوع اغتشاشگران و قانون شکنان قاطعانه عمل کنند.

این طومار در تاریخ 30 شهریور و در حاشیه راهپیمایی محکومیت عوامل اغتشاش و همچنین در روزهای 31 شهریور و یکم مهر به امضای شهروندان مرکز استان رسید.

به گفته خلیل ابوبصیر، جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان این طومار که از مطالبات اصلی مردم زنجان است در یک دیدار رسمی به مسوولان قضایی استان تحویل خواهد شد تا در این اقدام شود.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با بیان اینکه در واقع استکبار در صدد اجرای یک عملیات ترکیبی برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور است، چرا که در این حوادث رد پای عوامل قاچاق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای طومار توسط زنجانی ها برای برخورد قاطع با اغتشاشگران +فیلم و عکس

امضای طومار توسط زنجانی ها برای برخورد قاطع با اغتشاشگران +فیلم و عکس