مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 18:122022-10-10اقتصادي

افزایش 156 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز


شهردار تبریز از اضافه شدن 156 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید با 500 میلیارد تومان اعتبار منعقد شده و تا پایان سال این اتوبوس ها تولید، پلاک گذاری و به ناوگان شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز و حومه تحویل داده می شود.

وی افزود: 30 دستگاه اتوبوس از 100 دستگاه اتوبوس مذکور در مرحله پلاک گذاری و آماده تحویل می باشد و به زودی به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه می شود.

برای خرید این اتوبوس ها مبلغ 150 میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار تبریز گفت:  شهریور ماه سال جاری نیز  30 دستگاه اتوبوس دیگر توسط پتروشیمی با هزینه 135 میلیارد تومان برای استفاده در ناوگان تحویل گرفته شده است.

هوشیار افزود: 19 دستگاه اتوبوس خریداری شده قبلی با 86 میلیارد تومان هزینه به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه شده و جابه جایی مسافر را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه دولت با دو کارخانه خودروساز داخلی قرارداد تولید 4 هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای شهرهای کشور را منعقد نموده، یادآور شد: سهم شهرداری تبریز از این رقم 134 دستگاه اتوبوس است که تاکنون مبلغ 110 میلیارد تومان پیش پرداخت سهم شهرداری تبریز، انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 156 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز

افزایش 156 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز