مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-10اقتصادي

مخبر: غذا و کالاهای اساسی مردم نباید به ارز بیگانه وابسته باشد


معاون اول رییس جمهوربا تأکید بر اینکه نباید غذا و کالاهای اساسی مردم به ارز بیگانه وابسته باشد، گفت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم اکثر کشورهای جهان به دنبال ذخیره سازی نیازهای خود هستند که این مهم اهمیت تأمین کالاهای اساسی توسط دولت را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  برای تدوین الگوی کشت محصولات کشاورزی گفت: حضور جدی و پررنگ مجلس و دولت در کنار یکدیگر برای اجرای این طرح نشانگر اراده جدی حاکمیت در راستای تأمین کالاهای اساسی کشور است.

کشاورزان عزیز به دنبال خدمت به مردم و کشور هستند و باید پس از تدوین الگوی کشت و ابلاغ آن به کشاورزان، زمینه های سوددهی، بهره وری و صرفه اقتصادی در اجرای این طرح توسط کشاورزان دیده شود.

 مخبر با بیان اینکه باید با تقویت پول ملی ارزش ریال در جهان جایگاه مناسب پیدا کند، گفت: مصرف گاز در کشور متناسب با جمعیت و ظرفیت های موجود نیست و از طرفی میزان تولید نیز در کشور پایین است که باید با توجه به این مزیت خدادادی کشور را به نقطه مناسبی در تولید و صادرات گاز برسانیم.

   مخبر فعال نشدن بخش خصوصی در اقتصاد ایران را یکی از معضلات مهم اقتصادی کشور برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر بخش عمده ای از امور در وزارت کشاورزی توسط بخش خصوصی و کشاورزان انجام می شود که باید به عنوان الگویی برای سایر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: غذا و کالاهای اساسی مردم نباید به ارز بیگانه وابسته باشد

مخبر: غذا و کالاهای اساسی مردم نباید به ارز بیگانه وابسته باشد