مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-10حوادث

سردار رضایی: تبدیل اعتراض به شورش خط قرمز پلیس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل انتظامی صبح امروز در چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی کشور با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور های خارجی که در شهرک آزمایش برگزار شد، - جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: همه در کشور ما آزادند که اعتراض کنند؛ اما برخی از این اعتراضات سوء استفاده می کنند و هنجارشکن عمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل انتظامی صبح امروز در چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی کشور با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور های خارجی که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که پایه آن اسلام است و سکاندار این نظام، ولی فقیه است.

افتخار همه نهاد ها در کشور اتصال به این مفهوم است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران سه قوا به عناوین ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی دارد که هر قوا مسئولیت های مشخصی دارد، اما همه با هم پیوسته اند و در راستای آرامش جامعه و امنیت داخلی تلاش می کنند.

رضایی گفت: تنها کشوری که هم مأموریت پلیسی و هم مأموریت مرزبانی را انجام می دهد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است و به همین دلیل مجموعه انتظامی مجموعه ای فراپلیسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رضایی: تبدیل اعتراض به شورش خط قرمز پلیس است

سردار رضایی: تبدیل اعتراض به شورش خط قرمز پلیس است