مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-10سياسي

طرح شهید احمدی روشن از حمایت بالاتری در نمایشگاه ایران ساخت برخوردار است


نشست هم اندیشی شرکت های حاضر در دهمین دوره نمایشگاه «ایران ساخت» با حضور معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست هم اندیشی شرکت های حاضر در دهمین دوره نمایشگاه ایران ساخت با حضور معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

محمد حسین بهشتی، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه معاونت علمی وظیفه توسعه علم و فناوری را در کشور دارد، گفت: بازاریابی و فروش از مباحث بسیار حائز اهمیت برای هر شرکت محسوب می شود که در طول نمایشگاه ایران ساخت، شرکت های دانش بنیان باید به این موضوع بپردازند.

رییس دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت با اشاره به اینکه در این نمایشگاه اکثر فرآیندها برون سپاری می شود و معاونت علمی و فناوری بیشتر نقش سیاست گذاری و نظارتی را برعهده دارد، گفت: یک شرکت دانش بنیان باید دارای ساختاری نظام مند، خدمات پس از فروش و از همه مهم تر برای رقابت با محصولات جهانی، بخش تحقیق و توسعه قوی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: سطح بندی محصولات در این نمایشگاه در چهار سطح و براساس سطح ذاتی فناوری و میزان بومی سازی محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید احمدی روشن از حمایت بالاتری در نمایشگاه ایران ساخت برخوردار است

طرح شهید احمدی روشن از حمایت بالاتری در نمایشگاه ایران ساخت برخوردار است