مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-10سياسي

تقویت بسیج و کانون های فرهنگی سبب جذب جوانان به مساجد می شود


مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: با تقویت پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی در مساجد باید سبب جذب جوانان مؤمن و انقلابی به مساجد شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در دیدار با ائمه جماعات شهرستان فریدن با تبریک آغاز را از امتیازات یک مسجد بیان کرد و افزود: با تقویت پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی در مساجد باید سبب جذب جوانان مؤمن و انقلابی به مساجد شویم و این کار علاوه بر با نشاط شدن مساجد باعث برگزار شدن هر چه بهتر برنامه های فرهنگی خواهد شد.

کوچک زاده با بیان اینکه اساس ساخت مسجد تقوا است، افزود: مساجد نه بر اساس محله و قومیت و اعتبار بلکه بر اساس تقوا باید بنا شوند، همانند مسجد قبا که طبق آیه 108 سوره توبه لقب تقوا به خود گرفت.

حفظ معنویت در هر منطقه بر عهده مسجد است حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه فریدن در ادامه این جلسه با اشاره به نقش معنویت در جامعه بیان کرد: حفظ معنویت در هر منطقه بر عهده مسجد است و این ایفای نقش مهم بر عهده ائمه جماعات، هیأت امنا و خدام مساجد است.

وی با بیان اینکه فتنه ها و آشوب های اخیر نشانه نفوذ دشمن در اذهان بچه ها و جوانان است، افزود: جبهه دشمن با تمام توان وارد میدان شده و قداست ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بسیج و کانون های فرهنگی سبب جذب جوانان به مساجد می شود

تقویت بسیج و کانون های فرهنگی سبب جذب جوانان به مساجد می شود