مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-10فرهنگي

عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد


عباس محمدیان به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس محمدیان به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

متن حکم عباس محمدیان به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب آقای عباس محمدیان نظر به شایستگی، تجربه و توانمندی  و روحیه انقلابی و مکتبی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به عنوان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود، اهتمام لازم را برای برنامه ریزی و اجرای دقیق موارد زیر به عمل آورید.

– برنامه ریزی لازم برای هدایت و نظارت تبلیغات در شبکه ها و رسانه های اجتماعی – ترویج و مؤسسات تبلیغاتی – تشویق افکار عمومی به مصرف کالاهای ایرانی در بسترهای تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی – روزآمد نمودن ضوابط، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و قوانین و مقررات حوزه تبلیغات – راهبری سامانه های نظارت بر فعالیت های تبلیغاتی و ارائه گزارش مستمر به مراجع ذیربط – هماهنگی و وحدت رویه میان ادارات کل استانها و نظارت بر فعالیت ها و عملکرد آنان در حوزه تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد