مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-10اقتصادي

از ابتدای سال انتخابات 22 اتحادیه صنفی مشهد برگزار شده است


رییس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون انتخابات هیات رییسه 22 اتحادیه صنفی در شهرستان مشهد برگزار و تاکنون اعتبارنامه بسیاری از آنها صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی روحانیان رییس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون انتخابات هیات رییسه 22 اتحادیه صنفی در شهرستان مشهد برگزار و تاکنون اعتبارنامه بسیاری از آنها صادر شده است.

رییس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: از 22 انتخابات برگزار شده مربوط به اتحادیه های صنفی شهرستان مشهد، شرکت کنندگان در انتخابات هیات رییسه هفت اتحادیه به حد نصاب نرسیده و انتخابات آنها باید دوباره برگزار شود.

وی ادامه داد: امسال دوره اعتبار چهار ساله اعضای هیات رییسه اتحادیه های صنفی مشهد به پایان می رسد و به محض به پایان آمدن مدت اعتبارنامه هیات رییسه هر کدام از اتحادیه ها باید انتخابات آنها برگزار شود لذا بر این اساس تا پایان سال انتخابات اتحادیه ها به مرور انجام می گیرد.

رییس اداره اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فراخوان برگزاری انتخابات برای 11 اتحادیه صنفی دیگر در مشهد منتشر شده که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای سال انتخابات 22 اتحادیه صنفی مشهد برگزار شده است

از ابتدای سال انتخابات 22 اتحادیه صنفی مشهد برگزار شده است