مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-10اقتصادي

معادنی که حبس شدند/ فروش معادن از فردی به فرد دیگر!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی آخرین وضعیت معادن رها شده در دست افراد نااهل گفت: افرادی که توانایی و اهلیت ندارند و معادن را حبس کرده اند باید خلع ید شوند که در این زمینه اقدامات لازم با فعال شدن کمیته معادن در شهرستان ها شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در همایش جذب سرمایه گذاری شهرستان چاراویماق با اشاره به معرفی 22 محدوده معدنی امیدبخش در استان به ایمیدرو اظهار کرد: سازمان ایمیدرو با جدیت و در کمترین زمان ممکن طبق یک زمان بندی مشخص، وضعیت این محدوده های معدنی را باید تعیین و تکلیف کند تا ما این محدوده ها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

فروش معادن از فردی به فرد دیگر وی با بیان این که باید در واگذاری معادن به اهلیت افراد توجه کرد، افزود: به سراغ تک تک معادن غیرفعال استان می رویم که در این زمینه تمام دستگاه ها باید همکاری کنند تا این معادن تعیین تکلیف شوند برای مثال برای معدنی که 10 سال پیش پروانه اکتشاف صادر شده هنوز اقدامی صورت نگرفته و این معادن تنها از فردی به فرد دیگر به فروش می رسد.

معادنی که حبس شدند رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت معادن رها شده در دست افراد نااهل اظهار کرد: افرادی که توانایی و اهلیت ندارند و معادن را حبس کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادنی که حبس شدند/ فروش معادن از فردی به فرد دیگر!

معادنی که حبس شدند/ فروش معادن از فردی به فرد دیگر!