مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-10پزشكي

وزیر بهداشت به قاهره سفر می کند


دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سفر دکتر عین اللهی به قاهره برای شرکت در اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمدحسین نیکنام با بیان این که اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، همه ساله در ماه اکتبر برگزار می شود، افزود: شصت و نهمین اجلاس وزاری بهداشت کشورهای عضو در قاهره از 18 تا 22 مهرماه سال جاری برگزار می شود و دکتر عین اللهی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان و هیأت همراه در این اجلاس حضور خواهند داشت.

وی افزود: دکتر عین اللهی روز سه شنبه مورخ 19 مهرماه سال 1401 در این اجلاس به ایراد سخنرانی پرداخته و موضوعات مهم بهداشتی ایران و منطقه را مورد بحث قرار می دهد.

نیکنام گفت: این اجلاس شامل سه بخش پیش اجلاس، بخش تخصصی و نشست های جانبی است که در آن موضوعات مهم بهداشتی در سطح کشورهای منطقه در قالب اسناد مورد بررسی قرار می گیرند و خروجی این اسناد در قالب قطعنامه، نقشه راه، اقدامات مصوب و برنامه عملیاتی به کشورها برای سیاستگذاری و برنامه ریزی در سطوح ملی ارائه می شود.

وی در ادامه بیان داشت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده برای بررسی پیشرفت کار و اقدامات لازم، نشست وزرای بهداشت گروه پنج در روز سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت به قاهره سفر می کند

وزیر بهداشت به قاهره سفر می کند