مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-10اقتصادي

بیمه حوادث تمامی خانه های روستایی آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ محمد ترکمانه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی ضمن اعلام این خبر افزود: از آن جا که آذربایجان غربی یکی از مناطق حادثه خیز کشور است طی تفاهم با استانداری، - مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از بیمه حوادث تمامی خانه های روستایی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ محمد ترکمانه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی ضمن اعلام این خبر افزود: از آن جا که آذربایجان غربی یکی از مناطق حادثه خیز کشور است طی تفاهم با استانداری، تمامی خانه های روستایی استان تا سقف یک میلیارد ریال بیمه حوادث می شوند.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: نیمی از هزینه بیمه منازل روستایی در استان آذربایجان غربی توسط بیمه برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین می شود.

این منازل تا سقف یک میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی و تامین لوازم خانگی آسیب دیده بیمه حوادث خواهند شد.

ترکمانه از آمادگی بنیاد برکت برای بیمه خانه های روستایی سراسر کشور خبر داد و گفت: بیمه برکت تاکنون بیش از 2 میلیون خانه روستایی را تحت پوشش بیمه حوادث شامل آتش سوزی، زلزله، انفجار، صاعقه، سیل، طغیان آب رودخانه ها، آتشفشان، توفان، تندباد، گردباد و ضایعات ناشی از آب برف و باران قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه حوادث تمامی خانه های روستایی آذربایجان غربی

بیمه حوادث تمامی خانه های روستایی آذربایجان غربی