مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-10سياسي

تربیت فرزندان خود را به صاحبان رسانه سپرده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نشست «کودک و نوجوان و رسانه» با حضور سعید مدرسی مدیر موسسه تربیت رسانه ای «باران» و دانش آموخته دکتری علوم تربیتی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت، - یک کارشناس رسانه در نشستی که در دومین روز از هفته ملی کودک برگزار شد گفت: بسیاری از پدر و مادرها، به روز نشده و دانش رسانه ای ندارند.

آن ها تربیت فرزندان خود را به صاحبان صنعت رسانه سپرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نشست کودک و نوجوان و رسانه با حضور سعید مدرسی مدیر موسسه تربیت رسانه ای باران و دانش آموخته دکتری علوم تربیتی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت، روز 17 مهر و در دومین روز از هفته ملی کودک در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد.

مدرسی در ابتدای این نشست مطرح کرد: ما در روزگاری هستیم که مَحمل ها تغییر کرده و از خانواده، مدرسه و کانون های تربیتی به صاحبان صنعت رسانه سپرده شده است.

به گفته این کارشناس رسانه، امروز تربیت به صاحبان رسانه چه در حوزه سخت افزاری یعنی تبلت و گوشی هوشمند، چه پلت فرم ها یا شبکه های اجتماعی و چه محتوا های مختلف، چون پویانمایی، فیلم و موسیقی سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت فرزندان خود را به صاحبان رسانه سپرده ایم

تربیت فرزندان خود را به صاحبان رسانه سپرده ایم