مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-10اقتصادي

تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود/ شرایط سختی پیش رو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا الماسوندی، رییس حوزه آبریز زاینده رود درباره اقدامات دولت برای این حوضه آبریز گفت: طرح جامع حوضه آبریز زاینده رود در مدت زمانی کمتر از چهار ماه تدوین شد که در آن محاسبه و میزان تخصیص ها در حوضه زاینده رود .

- رییس حوضه آبریز زاینده رود گفت: خط تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود تا وضعیت حوضه آبریز با کمک بارش ها کمی به تعادل برسد در غیر اینصورت شرایط سختی برای کشت پاییزه خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا الماسوندی، رییس حوزه آبریز زاینده رود درباره اقدامات دولت برای این حوضه آبریز گفت: طرح جامع حوضه آبریز زاینده رود در مدت زمانی کمتر از چهار ماه تدوین شد که در آن محاسبه و میزان تخصیص ها در حوضه زاینده رود و عدالت در توزیع بر اساس مدل های برنامه ریزی منابع آب در طرح های جامع، دیده شده است.

الماسوندی ادامه داد: نتایج همه این ها مشخص و اطلاعات منابع و مصارف تدقیق شده است و کاری که شاید چندین سال طول می کشید طی چهار ماه انجام و برنامه اقدامات احصا شده و گزارش اولیه خدمت رییس جمهوری ارائه شد و ایشان برای اجرا دستور دادند.

رییس حوضه آبریز زاینده رود افزود: بر اساس آن ما تقویمی در ارتباط با اقدامات اجرایی در حوضه زاینده رود تهیه کردیم، زیرا دیگر نمی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود/ شرایط سختی پیش رو است

تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود/ شرایط سختی پیش رو است