مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-10اقتصادي

استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها جهت تقویت کسب وکارهای خرید و فروش اینترنتی


برای تبدیل شدن از یک اپراتور صرف به رونق دهنده کسب و کار های خرید اینترنتی، از قابلیت شرکت های دانش بنیان استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی آزادی با اشاره به اینکه بیش از 18 میلیون ترافیک کاری در این بازه زمانی در پست فارس انجام شده است، گفت: این میزان ترافیک، هزینه زیادی را از دوش شهر و شهروندان و ناوگان حمل و نقل برداشته است.

وی ضمن تبریک هفته پست اظهار داشت: در یکسال گذشته 9 میلیون و 300 هزار مرسوله پستی به شبکه استان وارد شده و قریب به 8 میلیون و 800 هزار مرسوله از استان ارسال و صادر شده است.

مدیرکل پست استان فارس با انتقاد از اینکه با وجود ورود سازمان بازرسی دادگستری به موضوع رفع مشکل آدرس دهی در شیراز همچنان شهرداری نسبت به نصب پلاک های جدید پستی اقدام نکرده است، بیان کرد: تلاش بر این است که یک ایمیل ملی برای 20 میلیون کاربر راه اندازی شود.

آزادی با بیان اینکه در مسیر هوشمند سازی نیز مقدمات کار با رونمایی سیستم های سورتینگ هوشمند در سال گذشته اجرایی شد، اظهار کرد: هرچند که سرانه مرسولات پستی کشور  مطلوب نیست، اما امیدواریم که در آینده با افزایش سرانه مرسولات پستی شاهد توسعه کسب و کار ها و کاهش زیاد هزینه ارائه خدمات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها جهت تقویت کسب وکارهای خرید و فروش اینترنتی

استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها جهت تقویت کسب وکارهای خرید و فروش اینترنتی