مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-10اقتصادي

70 درصد از کارآموزان فنی و حرفه ای جذب بازار کار شدند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از جذب بیش از 70 درصد از کارآموزان جویای مراکز مهارتی این استان در بازار کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سالی که به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده باید با تمام جدیت بر ارتقای کیفت آموزش های مهارتی افزوده شود تا ضمن جذب حداکثری مهارت آموزان در بخش های مختلف مهارت به عنوان راهکار اصلی اشتغال در جامعه به عنوان یک فرهنگ مطرح شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: تحقق جهش تولید با مهارت آموزی و کارآفرینی جوانان در استان بوشهر اجرایی خواهد شد و اگر قرار باشد به رشد و توسعه اقتصادی، همه جانبه ای در سطح استان بوشهر برسیم به طور حتم باید همه مسئولین به مجموعه آموزش فنی و حرفه ای توجه ویژه ای داشته باشند.

دراهکی از بکارگیری بیش از 70 درصد از کارآموزان جویای کار در مراکز مهارتی استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای توسعه و ترویج آموزش های مهارتی در بین جوانان، شاغلین و جویندگان کار 13 هزار و 500 نفر در بخش دولتی و هفت هزار و 500 نفر در بخش خصوصی با آموزش های فنی و حرفه ای در 6 ماهه سال جاری در سطح استان بوشهر توانمند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از کارآموزان فنی و حرفه ای جذب بازار کار شدند

70 درصد از کارآموزان فنی و حرفه ای جذب بازار کار شدند