مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 09:572022-10-10اجتماعي

دانشجویی که با برگ درخت، 3 هزار بانو را علاقه مند به کار کرد+ عکس


خبرگزاری فارس- شهرستان کنگان، فاطمه مظفری پور: اعتقاد داشت که قرآن روشنی بخش مسیر زندگی است و درست در زمانی که تاریکی همه جا را فرا خواهد گرفت، تنها نور قرآن است که نجات دهنده او خواهد بود.

زهرا با این اعتقاد به سوی حفظ قرآن رفت.

در یکی از همین روزهای تاریک بود که ایده ای به ذهنش رسید او با خود گفت حال که این مفاهیم قرآنی را خوب فرا گرفته ام باید هدیه ای به خود بدهم و هدیه او به خود یک تصمیم بود، تصمیمی بر مبنای این که از امروز به بعد باید پس از ارائه حفظ روزانه قرآن، نیم ساعت از وقت خود را برای کار هنری بگذارد و این تصمیم شروع کاری الگو پذیر به دست زهرا فقیه بود.

مداومت بر تصمیم، رمز موفقیت زهرا است استمرار بر اجرای این عهد چنان بر جسم و روح زهرا رخنه کرده بود که پس از گذشت مدتی، زهرا به جایی رسید که می توانست کار هنری خود را به فروش برساند اما هزینه شروع یک کسب و کار بسیار سرسام آور بود، پس باید راهی دیگر را برای رسیدن به هدف خود انتخاب می کرد.

او دهکده جهانی را برای شروع کار و کسب خود انتخاب کرد، جایی که با کمترین هزینه می توانست آثار خود را به فروش برساند و از طرفی دیگر نیاز نبود تا به دنبال دنگ و فنگ های تاسیس یک گالری باشد او با خود می اندیشید که اصلا اگر مغازه یا گالری در یک منطقه شلوغ پایتخت هم بنا کند، بازدیدکنندگانش هرگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویی که با برگ درخت، 3 هزار بانو را علاقه مند به کار کرد+ عکس

دانشجویی که با برگ درخت، 3 هزار بانو را علاقه مند به کار کرد+ عکس