مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 07:472022-10-10سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اغتشاش پذیرفتنی نیست؛ ساختارشکنان آماده محاکمه باشند


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعتراض به عنوان یک اصل پذیرفته شده در این نظام، موجه و دارای جایگاه است اما اغتشاش پذیرفتنی نیست و کسانی که ساختار شکنی می کنند باید خودشان را برای محاکمه آماده کنند.

- عباس مقتدایی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید بر اهمیت اقتدار پلیس برای تامین امنیت جامعه اظهار کرد: رویکردهای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر پیام انقلاب اسلامی و منطبق با قانون اساسیِ برآمده از خواص ملت در صده های اخیر است.

وی با بیان اینکه در رویکرد اسلامی، وجود حکومت برای ایجاد نظم و امنیت به عنوان یک الزام شناخته می شود، افزود: در تعابیر امیرالمومنین علیه السلام کاملاً مشهود است که وجود نظم در جامعه به عنوان یک محور اساسی شناخته می شود؛ حضرت در جمله ای فرموده اند که جامعه ناگزیر است که حکومت عدل داشته باشد تا بتواند انضباط را در جامعه ایجاد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نظام غربی رویکردهای خاص خودش را داشته و دارد و رویکردهای دیگر حکومتی نیز هر کدام متناسب با موضوعات و رفتار خود رفتار می کند.

* رویکرد رئوف پلیس یک اصل در نیروهای انتظامی و امنیتی به شمار می رود مقتدایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اغتشاش پذیرفتنی نیست؛ ساختارشکنان آماده محاکمه باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اغتشاش پذیرفتنی نیست؛ ساختارشکنان آماده محاکمه باشند