مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 23:022022-10-09سياسي

ماموریت فیک نیوزها دمیدن در آتش اغتشاشات است


در اغتشاشات اخیر فضای مجازی رها، مبتذل و مملو از اطلاعات گمراه کننده که محل جولان فیک نیوزها بود ماموریت دمیدن در آتش اغتشاشات و براندازی مبتنی از تصویرسازی را بر عهده داشت.

- خبرگزاری فارس لرستان- این روزها در دنیا؛ جوامع برای ساماندهی وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود در برابر حاکمیت ها، به دنبال اصلاح و رفع چالش ها هستند و سعی دارند برای رفع مطالبات و چالش های خویش دغدغه های خود را به شیوه مختلف به متولیان امور گوش زد کنند، که معمولا ایجاد آشوب غیرمتعارف ترین شیوه ی برای بیان مطالبات است که این نوع مطالبه گری باب میل هیچ حاکمیت مستقلی نخواهد بود.

ماجرای مهسا امینی و اغتشاشات اخیر که بیش از 17 روز کشور را دچار حاشیه کرد؛ به گونه غیرمتعارف در بسترهای مختلف شکل گرفت که هر کدام از نگاه متخصصین این حوزه باید مورد بررسی قرار گیرد، چرا که هزینه های داخلی و خارجی فراوانی را برای نظام به بار آورد.

بر همین اساس ما با محسن علیکرمی پژوهشگر حوزه جنگ شناختی برای واکاوی این مسئله به گفتگو پراخته ایم.

محسن علیکرمی در ابتدای این گفتگو درباره اغتشاشات اخیر بیان کرد: گستره زندگی امروز بشر، ازدحام و تمرکز جمعیت در شـهرهای بزرگ، تنوع اندیشه ها و نیازهای متنوع انسانی از طرفی، و ناتوانی و ضعف دولت ها در کنترل یا پاسخ به مطالبات مردم از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت فیک نیوزها دمیدن در آتش اغتشاشات است

ماموریت فیک نیوزها دمیدن در آتش اغتشاشات است