مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-09سياسي

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به مناسبت هفته وحدت


مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه به مناسبت هفته وحدت بیانیه ای صادر و تأکید کرد که راه رهایی از سلطه بیگانگان وحدت کلمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرکز بین الملل، با ایجاد گروه های تکفیری و داعش جرّار، تمام تلاش خود را با تفرقه و سیاه نمایی، وارونه سازی و انحراف در مسیر مسلمانان از مسیر اسلام حقیقی به کار گرفته، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام به ویژه اساتید بسیجی، صاحبان قلم و رسانه ها سنگین تر از قبل است.

فتنه های 78- 88- 96 و 1401 برنامه های دشمن مشترک مسلمین برای تفرقه و دوقطبی سازی و تسلط بر دین و عِرض و اموال مسلمین بود که یکی پس از دیگری با حضور به موقع مردم بصیر و هوشیار در صحنه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی خنثی گردید.

هفته وحدت یادگار ارزشمند و گرانسنگ حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) است که همواره دغدغه اسلام و سرافرازی مسلمین را داشت و می گفت .

این وحدت کلمه باید محفوظ بماند که اگر خدای نخواسته این وحدت کلمه از دست برود و خدای نخواسته به شکست برگردیم، تا آخر دیگر ایران روی خوش به خودش نخواهد دید بنابراین همه ما مؤظف هستیم که این نهضت را با وحدت کلمه حفظ کنیم .

مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز گفتند: هر ملتی که متحد باشد، هر ملتی که میان خود تنازع و جدالِ ویرانگر نداشته باشد، مقابل همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به مناسبت هفته وحدت

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به مناسبت هفته وحدت