مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-09پزشكي

روغن حیوانی کرمانشاهی چه تفاوتی با روغن های گیاهی دارد؟


تنوع بسیاری در تولید روغن های گیاهی و حیوانی وجود دارد که هرکدام بسته به شیوه تولید آنها و مواد استفاده شده در آن درجه بندی شده و مورد استفاده قرار می گیرد .

- از میان خوراکی های سالم که مصرف آن در تهیه غذا باعث انرژی می شود  روغن حیوانی کرمانشاهی اصل است، این محصول توسط بعضی شرکت ها که بویان ازجمله آن هاست تولید می شوند، البته اصل این روغن توسط عشایر کرمانشاه از شیر تازه گاو و گوسفند به دست می آیند.

درمیان روغن های حیوانی، روغن گوسفندی طبع سردی دارد و در نتیجه میزان کلسترول آن نسبت به روغن گاوی بیشتر است در صورتی که طبع روغن گاوی گرم است و برای همه سنین مخصوصا کودکان  توصیه می شود، چرا که هضم راحتری نسبت به انواع دیگر روغن ها دارد .

مجموعه آراد برندینگ نیز همواره سعی در رضایت مشتریان خود داشته و روغن حیوانی اعلا را علاوه بر خواص بی نظیرش طعم بسیار مطبوعی نیز به غذا می دهد را تولید کرده و آماده عرضه به خریداران محترم می باشد، تنوع محصولات ما این امکان را به مشتری می دهد تا بتوانند روغن حیوانی را از ما با به روزترین تاریخ تولید و مناسب ترین قیمت و با ارسال رایگان خریداری کنند.

روغن حیوانی کرمانشاهی در طب سنتی روغن ها از نظر مزاج، دسته بندی می شوند مانند روغن حیوانی کرمانشاهی که مزاجش گرم و تر است و فرقی بین نوع گوسفندی و گاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن حیوانی کرمانشاهی چه تفاوتی با روغن های گیاهی دارد؟

روغن حیوانی کرمانشاهی چه تفاوتی با روغن های گیاهی دارد؟