مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-09اقتصادي

عارضه یابی خطوط برق به کمک صرفه جویی آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مهری عضو هیات مدیره شرکت یکتا بهینه توان با اشاره به این که کنترل موتور های الکتریکی ابزار اصلی برای تعمیرات پیشگویانه و جلوگیری از توقف های ناخواسته ناشی از خطا در ماشین های الکتریکی محرکه های صنعتی است، - عارضه یابی خطوط و موتورهای برق کمک می کند تا میزان هدررفت برق و انرژی به شکل چشم گیری کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مهری عضو هیات مدیره شرکت یکتا بهینه توان با اشاره به این که کنترل موتور های الکتریکی ابزار اصلی برای تعمیرات پیشگویانه و جلوگیری از توقف های ناخواسته ناشی از خطا در ماشین های الکتریکی محرکه های صنعتی است، گفت: آنالیز الکتریکی، تست عایقی، آنالیز حرارتی و آنالیز ترموگرافی از جمله روش های پایش پیشگیرانه است که می تواند مانع خرابی خطوط انتقال نیز شود.

تحلیل شکل موج هاپایش وضعیت از طریق مشاهده سیگنال های جریان و ولتاژموتور و همچنین ترموگرافی و ارتعاشات مکانیکی انجام می شود.

هر یک از اشکالات مکانیکی و الکتریکی متداول ماشین های الکتریکی و خطوط تاثیری خاص روی شکل موج های اندازه گیری شده دارند و با تحلیل شکل موج ها، می توان آن ها را شناسایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه یابی خطوط برق به کمک صرفه جویی آمد

عارضه یابی خطوط برق به کمک صرفه جویی آمد