مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-09سياسي

شریعتمداری: زمان آن رسیده به «ابو ارّه» درسی بدهیم


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آل سعود نقاط آسیب پذیر فراوانی دارد که حیات ننگینش به آن وابسته است، نوشت: ابو ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه ای نشسته است و شکستن شیشه های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان آقای ابو ارّه آن روز دور نیست! نوشت: 1- از امیرالمومنین علی علیه السلام است که رُدَّ الْحَجَرَ مِنْ حَیثُ جاءَکَ فَاِنَّهُ لا یُرَدُّ الشَّرُّ اِلاّ بِالشَّرِّ .

سنگ را به همان سَمتی که از آنجا پرتاب شده است، پرتاب کن! زیرا بدی، جز با بدی، دفع نمی شود .

برای کشوری که طی 43 سال گذشته در مقابل هجوم همه جانبه قدرت های ریز و درشت جهانی ایستاده و از تمامی معرکه ها با سرافرازی و پیروزی بیرون آمده است، شایسته نیست که آتش افروزی نوچه های مزدور (و یا فریب خورده ) داعش را در خیابان های خود تحمل کند و شاهد آتش زدن اموال عمومی، کشته شدن مردم کوچه و بازار، دریدن گلوی مامور انتظامی، سوزاندن قرآن، کشیدن چادر از سر زن محجبه و ده ها جنایت دیگر باشد.

بدیهی است که شماری از آنان هیجان زده و فریب خورده اند ولی آنهایی که با اسلحه گرم و پوشیدن جلیقه های ضد گلوله به میدان آمده اند را نمی توان و نباید در شمار فریب خوردگان هیجان زده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: زمان آن رسیده به «ابو ارّه» درسی بدهیم

شریعتمداری: زمان آن رسیده به «ابو ارّه» درسی بدهیم