مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-09اقتصادي

میثم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد


​در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و منصور شیخ الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، حکم مدیریت جدید اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به میثم مرادی نیا اعطا شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: با استقرار دولت سیزدهم برخی نگاه ها در حوزه اقتصادی با تغییرات جدی همراه است و تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف متعالی اقتصادی در حال انجام است و از این رو باید با ارائه پیام های امیدوارکننده از تلاش های دولت مردمی حمایت کنیم.

مهدی محمدی گفت: مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با داشتن 30 سازمان زیر مجموعه، یک ابروزارت خانه با یک برنامه مشخص است که راهبرد روشنی را در حوزه مسائل پولی، بانکی، مالیات، خصوصی سازی، بازار سرمایه و سایر زیر مجموعه ها دنبال می کند و در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به دنبال نتایج مشخصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد

میثم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد