مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-09سياسي

تصویب لایحه دو فوریتی در خط 2 مترو اصفهان


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه امروز شورای شهر اصفهان یک لایحه دو فوریتی مربوط به آزادسازی در خط 2 قطار شهری اصفهان در ایستگاه خلجا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در گفت وگوی خبری پس از پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا با تبریک هفته نیروی انتظامی و درود به روان پاک شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: در جلسه امروز یک لایحه دو فوریتی مربوط به آزادسازی در خط 2 قطار شهری اصفهان در ایستگاه خلجا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر دو فوریت موضوع، لایحه نیز رأی آورد تا دسترسی ایستگاه و پله های فرار آن در این منطقه با آزادسازی ملکی که بررسی و تصویب شد، فراهم شود.

صالحی گفت: در ادامه بررسی گزارش های حسابرسی و صورت های مالی سال 99 سازمان های شهرداری اصفهان، امروز گزارش سازمان قطار شهری، سازمان پایانه های مسافربری و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بررسی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: گزارس حسابرسی سازمان قطارشهری به علت اشکالاتی که وجود داشت، تصویب نشد اما دو گزارش دیگر با قید تأکیداتی به تصویب شورا رسید.

وی بیان کرد: مبالغ پیشنهادی غرفه های بازار گیاهان دارویی بررسی شد که با توجه به جمع بندی کمیسیون تخصصی مربوطه و ضمن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه دو فوریتی در خط 2 مترو اصفهان

تصویب لایحه دو فوریتی در خط 2 مترو اصفهان