مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-09اجتماعي

فعالیت سرویس مدارس رفسنجان قانونمند می شود


مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: کلیه خودروهایی که در حوزه سرویس مدارس فعالیت دارند باید در سامانه هوشمند سپند ثبت نام کنند و پراونه فعالیت از شهرداری اخذ کنند که فعالیت آنان قانونمند باشد.

- محمدرضا سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به طرح ساماندهی سرویس مدارس در سطح شهر رفسنجان اظهار کرد: طرح سامانه هوشمند پس از دو سال تعطیلی مدارس به دلیل بیماری کرونا، امسال مورد استقبال قرار نگرفت و به گونه ای از سوی رانندگان به فراموشی سپرده شد.

وی با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی و ابلاغ به آموزش و پرورش مبنی بر اینکه طبق قانون باید این خودروها زیرپوشش سازمان حمل و نقل شهرداری فعالیت کنند و نسبت به ثبت نام در سامانه هوشمند اقدام کنند، افزود: تعداد کمی از رانندگان مراجعه و اقدامات لازم را جهت طی مراحل سرویس دهی قانونمند انجام دادند.

 سلمانی از مزایای قرارگرفتن رانندگان زیر پوشش این طرح به کمک در بحث سوخت و دوگانه سوز کردن خودروها اشاره کرد و گفت: اما ما این طرح را رها نکردیم و بازرسان سازمان حدود 200 خودرو که سرویس مدارس هستند را شناسایی کردند که باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند و ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سرویس مدارس رفسنجان قانونمند می شود

فعالیت سرویس مدارس رفسنجان قانونمند می شود