مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-09سياسي

شهادت بسیجی «سلمان امیراحمدی» در منطقه 17 تهران توسط اغتشاشگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نود و پنجمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: - شهادت بسیجی سلمان امیراحمدی در منطقه 17 تهران توسط اغتشاشگران سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صحن شورا از شهادت بسیجی سلمان امیراحمدی در اغتشاشات شب گذشته در منطقه 17 شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نود و پنجمین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: شب گذشته منطقه 17 شهر تهران درگیر اغتشاشات و ناآرامی بود و پس از آرام شدن شرایط شهردار منطقه طی تماسی اعلام کرد که آسیب های زیادی به اموال عمومی وارد شده است.

وی افزود: منطقه 17 دارالشهدا شهر تهران است و معمولا شاهد هیچ تحرکی در این منطقه نیستیم، اما عده ای اغتشاشگر به همراه موتور سیکلت به سمت این منطقه حرکت کردند و سعی داشتند آرامش این منطقه را برهم بزنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مشاهدات میدانی بنده حاکی از این موضوع بود که پاکبانان و کارکنان فضای سبز شهرداری تهران با شجاعت و تلاش فراوان سعی در حفظ اموال شهرداری تهران و بهتر شدن سیمای شهر داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت بسیجی «سلمان امیراحمدی» در منطقه 17 تهران توسط اغتشاشگران

شهادت بسیجی «سلمان امیراحمدی» در منطقه 17 تهران توسط اغتشاشگران