مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-09حوادث

دستگیری 44 نفر از عاملان اغتشاش و تحریک مردم در گیلان


 سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحد های صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی از دستگیری 44 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد های صنفی در استان گیلان خبر داد و گفت: افراد بازداشت شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر کنترل اوضاع در این استان توسط پلیس تصریح کرد: در چند روز گذشته و با رصدهای اطلاعاتی دقیق نهادهای امنیتی، اکثر لیدرهای اغتشاشات در استان شناسایی و بازداشت شدند و همین امر سبب شد تا اوضاع در گیلان به شرایط کاملا عادی برگردد ولی در روز گذشته شاهد تجمعاتی در سطح برخی از شهرستان های گیلان بودیم.

حسین پور با درخواست از مردم در خصوص معرفی افراد مشکوک به نهادهای امنیتی در استان گیلان بیان کرد: در این شرایط اقتصادی همواره عده ای سعی دارند آرامش جامعه را بر هم زنند لذا از تمام مردم درخواست دارم افراد مشکوک را در صورت شناسایی به نیروی انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 44 نفر از عاملان اغتشاش و تحریک مردم در گیلان

دستگیری 44 نفر از عاملان اغتشاش و تحریک مردم در گیلان