مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-09سياسي

جهاد تبیین محور کلیدی فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، ادامه داد: جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، محور کلیدی فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک میلاد مرادی صبح امروز در حاشیه افتتاح دفاتر انجمن اسلامی مدارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بیش از 250 واحد انجمن اسلامی در مقطع متوسطه اول و دوم در سطح مدارس استان مرکزی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت انجمن های اسلامی در مدارس افزود: انجمن اسلامی مدارس، بستر اولیه آموزش عملی جامعه پذیری و مسئولیت پذیری به دانش آموزان است و مدیران و معاونان پرورشی مدارس با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های این تشکل می توانند در راستای رشد و بالندگی و سلامت روحی و فکری دانش آموزان، قدم های خوب و مؤثری بردارند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی ادامه داد: دانش آموزان، گران بهاترین سرمایه های انسانی کشور هستند که آینده و سربلندی کشور به دست این عزیزان اتفاق خواهد افتاد.

مرادی بیان کرد: دانش آموزان بسیار مستعد و توانمند هستند و اگر به آن ها بها داده شود قطعاً شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین محور کلیدی فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

جهاد تبیین محور کلیدی فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان