مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:572022-10-09فناوري

ارتقاء 35 سایت روستایی در استان فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث و ارتقای 35 سایت روستایی جدید و اتصال 59 روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید سلیمان پور امروز با اعلام این خبر گفت: در شرایط کنونی و با تحول اقتصاد دیجیتال در تمامی ارکان از جمله معیشتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، نیاز آحاد مردم به ویژه روستاییان جهت دسترسی به اینترنت پرسرعت بیش از پیش احساس می شود و اتصال روستا های باقیمانده به شبکه ملی اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جدید با استفاده از ظرفیت اپراتور های تلفن همراه به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: برای بهره مندی از ارتباطات پایدار و پرسرعت، در مناطق روستایی استان 10 سایت جدید احداث و 25 سایت موجود ارتقا یافته و به موجب آن دسترسی 59 روستای دیگر استان فارس در شش ماهه ابتدای امسال به اینترنت پرسرعت همراه فراهم شده است.

سلیمان پور جمعیت برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این مناطق را 26 هزار نفر و در قالب 7 هزار و 500 خانوار برشمرد و مزایای اتصال این روستا ها به شبکه ملی اطلاعات را تسهیل زندگی مردم و توسعه اقتصادی برشمرد.

رییس شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، میزان اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح ها را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء 35 سایت روستایی در استان فارس

ارتقاء 35 سایت روستایی در استان فارس