مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-09اقتصادي

توسعه اراک در گرو معرفی فرصت های سرمایه گذاری است


مسئول کمیته علمی نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در اراک گفت: توسعه اقتصاد شهری و گردشگری شهری اراک، در گرو معرفی فرصت های سرمایه گذاری این شهر است.

- پیمان غفاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در اراک به همت شهرداری اراک و با مشارکت علمی دانشگاه های استان و جمعی از دستگاه های اجرایی استان مرکزی چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازمه توسعه اقتصاد شهری، جذب سرمایه برای اجرای طرح های گردشگری شهری و مشارکت بخش خصوصی در طرح های بزرگ عمران شهری است.

غفاری گفت: کمیته علمی همایش با پذیرش، ارزیابی، معرفی و چاپ مقالات برگزیده اساتید، محققان و دانشجویان ازنظرات و دانش علمی نخبگان برای توسعه هر چه بیشتر شهر استفاده خواهد و علاقه مندان در این حوزه می توانند آثار، تحقیقات و مقالاتی خود را تا 15 مهرماه به آدرس دبیرخانه علمی این همایش به نشانی الکترونیکی www.

Ais2022.

arak.

ir ارسال کنند.

مسئول کمیته علمی نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در اراک گفت: پانزده نفر از اساتید وصاحب نظران این حوزه از سراسر کشور داوری و ارزیابی مقالات این همایش را برعهده دارند و ضمن تجلیل از مقالات برگزیده این  مقالات قالب کتاب همایش به چاپ خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اراک در گرو معرفی فرصت های سرمایه گذاری است

توسعه اراک در گرو معرفی فرصت های سرمایه گذاری است