مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-09سياسي

چرا در خیابان ها، دانشگاه ها و مدارس شعارهای رکیک جنسی می دهند؟


اگر اتهام بی اخلاقی به اینان زده می شود، اتهام بزرگ تر متوجه آنان ی است که به مدت دو یا سه برابر عمر این جوان و نوجوان، بودجه های نجومی فرهنگی و تبلیغی را بلعیده اند ولی در عمل نه کاری برای اعتلای فرهنگ کرده اند و نه تبلیغی برای اسلام.

- اگر اتهام بی اخلاقی به اینان زده می شود، اتهام بزرگ تر متوجه آنان ی است که به مدت دو یا سه برابر عمر این جوان و نوجوان، بودجه های نجومی فرهنگی و تبلیغی را بلعیده اند ولی در عمل نه کاری برای اعتلای فرهنگ کرده اند و نه تبلیغی برای اسلام.

عصر ایران؛ جعفر محمدی - سردادن شعارهای رکیک جنسی در اعتراضات اخیر، آن هم:- در جامعه ای که حتی بی پرواترین مردان، دست کم نزد زنان، عفت کلام شان را حفظ می کنند- توسط دانشجویان برترین دانشگاه های کشور- حتی در میان دانش آموزان دختر 15-14 ساله بسیار تامل برانگیز و شرم آور است.

از این رو با اصولگرایانی که در نقد معترضین، به این نکته اشاره کرده اند، همداستان هستم چرا که اخلاق، مانند سیمانی است که آجرهای بنای یک جامعه را به هم پیوند می دهد و شالوده ساختمان را قوام و دوام می دهد.

جامعه بدون اخلاق، همانند خانه ای است که آجرهایش روی هم قرار دارند ولی هیچ چیزی آنها را به هم نچسبانده است و هر دم، احتمال ریزش آن متصور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در خیابان ها، دانشگاه ها و مدارس شعارهای رکیک جنسی می دهند؟

چرا در خیابان ها، دانشگاه ها و مدارس شعارهای رکیک جنسی می دهند؟