مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-09اقتصادي

میثم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد


میثم مرادی نیا، دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناس ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران بوده که سابقه ریاست اداره کل حوزه مدیریت بانک سرمایه، - مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر و دبیری هیئت مدیره بانک شهر را نیز در کارنامه خود دارد.

در حکمی از سوی سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، میثم مرادی نیا به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و منصور شیخ الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، حکم مدیریت جدید اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به میثم مرادی نیا اعطا شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم گفت: با استقرار دولت سیزدهم برخی نگاه ها در حوزه اقتصادی با تغییرات جدی همراه است و تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف متعالی اقتصادی در حال انجام است و از این رو باید با ارائه پیام های امیدوارکننده از تلاش های دولت مردمی حمایت کنیم.

مهدی محمدی گفت: مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با داشتن 30 سازمان زیر مجموعه، یک ابروزارت خانه با یک برنامه مشخص است که راهبرد روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد

میثم مرادی نیا مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد