مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-09بين الملل

پمپ بنزین های فرانسه تشنه و تشنه تر می َشوند


با ادامه اعتصاب کارگران در پالایشگاه های شرکت های بزرگ نفتی فرانسه ابعاد و تبعات این اعتصاب هر چه بیشتر بر بخش توزیع سوخت این کشور تاثیر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت انرژی فرانسه اعلام کرد، اعتصابات کارگری در پالایشگاه های شرکت های بزرگ توتال انرژیز و اکسون موبیل سبب شده، بیش از یک پنجم پمپ های سوخت فرانسه با کمبود سوخت مواجه شوند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ،  آنی یس پانیه-روناشه ، وزیر انرژی فرانسه در بیانیه ای گفت: دولت فرانسه نهایت تلاشش را انجام می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن وضعیت را به حالت عادی برگرداند.

بر اساس اعلام وزارت انرژی فرانسه، تا ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه، 20.

7 درصد از جایگاه های عرضه سوخت فرانسه در زمینه عرضه دست کم یکی از محصولات خود به مشکل برخورده اند در حالی که این آمار برای روز قبل از آن 19 درصد بود.

این وزیر فرانسوی خطاب به کارگران اعتصاب کننده و روسای آنها با لحنی هشدارآمیز گفت: باید در سریع ترین زمان ممکن راه حلی برای این نزاع یافت شود.

اعتصاب کارگران عضو اتحادیه تجاری سی.

جی.

تی در پالایشگاه های متعلق به شرکت توتال انرژیز در اعتراض به دستمزدهایشان فعالیت دست کم دو پالایشگاه و دو تاسیسات ذخیره سوخت این شرکت را مختل ساخته در حالی که دو پالایشگاه شرکت اکسون موبیل نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ بنزین های فرانسه تشنه و تشنه تر می َشوند

پمپ بنزین های فرانسه تشنه و تشنه تر می َشوند