مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-09سياسي

سازمان امور دانشجویان به گذرگاه خدمات دولت الکترونیک مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شد


سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان امور دانشجویان گفت: با هدف ارتقا کیفیت خدمات حوزه دانشجویی، امکان بهره برداری سازمان امور دانشجویان از خدمات سایر دستگاه های اجرایی از طریق گذرگاه خدمات دولت الکترونیک مرکز ملی تبادل اطلاعات فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان،مصطفی صالحی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و نظام وظیفه) اجتناب ناپذیر است که دسترسی به این سرویس ها از طریق اتصال به گذرگاه مذکور امکان پذیر است.

وی ادامه داد: طی ماه های اخیر با پیگیری های مستمر از نهادهای ذی ربط شامل شرکت مخابرات ایران و سازمان فناوری اطلاعات ایران، بعد از فراهم سازی تجهیزات و زیرساخت های فنی لازم، تامین خطوط ارتباطی و استانداردسازی های مربوطه، در نهایت سازمان امور دانشجویان موفق به کسب مجوز اتصال به گذرگاه خدمات دولت الکترونیک در مرکز ملی تبادل اطلاعات شد.

صالحی با بیان اینکه از این پس سازمان امور دانشجویان علاوه بر اینکه به عنوان سرویس گیرنده از خدمات سایر دستگاه ها بهره مند خواهد شد، در نقش دستگاهی سرویس دهنده نیز امکان فراهم آوردن خدمات خود برای سایر دستگاه ها از طریق گذرگاه مذکور را خواهد داشت؛ گفت: این موضوع موجب تسریع و ارتقا کیفی ارایه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور دانشجویان به گذرگاه خدمات دولت الکترونیک مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شد

سازمان امور دانشجویان به گذرگاه خدمات دولت الکترونیک مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شد