مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 00:172022-10-08ورزشي

ورزشکاران و هنرمندان با اظهارنظرهای احساسی به تجزیه طلبان بهانه ندهند


هنرمند و فیلمساز برجسته لرستانی گفت: هنرمندان و ورزشکاران نباید با اظهار نظرها و واکنش های احساسی به کسانی که قصدشان تجزیه ایران است فرصت و بهانه لازم را بدهند.

- پژمان نعمت پور هنرمند و فیلمساز برجسته لرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تمام رسانه های غربی با سلطه گری به دنبال این هستند که کوچکترین اتفاق را در ایران با تبلیغات و قدرت رسانه ای منعکس و از آب گل آلود ماهی بگیرند، عنوان کرد: این تبلیغات گسترده و جهت دار نشان دهنده برنامه ریزی مشخص و دقیق رسانه های غربی است .

وی افزود: رسانه های غربی با دروغ پراکنی و اخبار غیر واقعی دنبال این هستند که مردم را تهییج و به خیابان ها بکشانند.

این مستندساز گفت: به هر حال اتفاقی افتاده و راه اعتراض هم باز بود، اما ما شاهد اغتشاش از سوی برخی افراد بودیم که حاکی از برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده بود.

نعمت پور بیان کرد: نکته قابل تامل اینکه شعارها با اتفاق و حادثه ای که رخ داده بود مرتبط نبود، بلکه عقده گشایی تعدادی از عناصر ضد انقلاب بود.

وی در خصوص اظهار نظر برخی چهره ها از جمله هنرمندان و ورزشکاران گفت: متاسفانه تعدادی از چهره های شاخص اسیر و گرفتار تبلیغات رسانه های غربی شدند ، در صورتی که از هر بعد که به قضیه نگاه کنید متوجه خواهید شد که این شکل و شیوه از اعتراض صحیح نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران و هنرمندان با اظهارنظرهای احساسی به تجزیه طلبان بهانه ندهند

ورزشکاران و هنرمندان با اظهارنظرهای احساسی به تجزیه طلبان بهانه ندهند