مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-08سياسي

از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد


مأموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ خط قرمزشان امنیت مردم است؛ سینه ستبر می کنند در برابر هر آنچه شیشه آرامش مردم را به ترک بیندازد از کرونا گرفته تا اغتشاش و ناآرامی و آشوب.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس:مردان بلند بالای انتظامی کشور هستند؛ ترس، تردید ، تعلل در وجودشان جایی ندارد با آن قد و بالای بلند، اندامی ورزیده و لباس و تجهیزات سیاه رنگ شان به مقابله با نامردی و رذالت و خشونت می روند.

هیبت شان ترس در دل نامردان، قانون شکنان و هنجارشکنان وارد کرده و بالعکس آرامش و حس امنیت را برای مظلومان به ارمغان می آورد.

خط قرمزشان امنیت و آرامش شهروندان است؛ اصلا هر آنچه که  شهروندان ترک بیندازد با آن به مبارزه بر می خیزند از کودک به کمک زوار پرداختند.

هنوز از خستگی ماموریت اربعین فارغ نشده بودند که ناآرامی ها و اغتشاشات از راه رسید؛ آن هم سازماندهی شده با عملیات های ترکیبی و پروژه کشته سازی! و این بار هم نیروهای یگان ویژه بودند که پا به میدان گذاشته و برای حفاظت از جان و مال و ناموس و اموال مردم دژ انسانی تشکیل داده و تن به مقابله با دشمنان، منافقان و عوامل خود فروخته داده و سینه ستبر کردند تا نکند خاری به چشم شهروندی فرو رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد

از اربعین تا اغتشاش؛ مردم یاری «یگان ویژه» ادامه دارد